Algemene Ledenvergadering 2020 uitgesteld

15 mei 2020

160081_DLED_profiel2.png

Het is gebruikelijk dat de Onderlinge Uitvaartmaatschappij “De Laatste Eer Drachten U.A.” haar leden in de maand mei uitnodigt voor de jaarlijkse

ALGEMENE LEDENVERGADERING

Vanwege de Corona-crisis heeft de Raad van Bestuur in overleg met de Raad van Commissarissen gezien de adviezen van het RIVM en de maatregelen van de overheid besloten om de ALV dit jaar niet in mei te organiseren.

Afhankelijk van de ontwikkelingen in de komende maanden is de Raad van Bestuur voornemens om in de maand september de ALV te organiseren. Een uitnodiging daarvoor zal uiterlijk twee weken daarvoor op deze website en in de Drachtster Courant worden gepubliceerd.

De vergadering zal dan zoals gebruikelijk worden gehouden in ons nieuwe centrum “Slingehof”, Overstesingel 1 te Drachten.

Wij wensen alle leden een goede zomer toe en zeggen in navolging van onze premier “blijf gezond en hou vol!” Graag zien we u op onze ALV na de zomer. Overigens ben u ook de komende maanden na telefonische afspraak van harte welkom op ons kantoor in Slingehof om u van advies te zijn over uw verzekering of een uitvaart.

Met hartelijke groet,

Raad van Bestuur DLE Drachten